تام‌بوی (Tomboy) استایلی الهام گرفته شده از پوشش مردان است.

ایران آرت: اگر بـه پوشیدن کت و شلوار و پیراهن‌های مردانـه علاقه دارید یـا حتی موهای کوتاهی دارید و فکر مـی‌کنید پیراهن و دامن‌های زنانـه مناسب استایل شما نیست، عکس پیراهن مردانه با پارچه پشمی ایران این مطلب را دنبال کنید. عکس پیراهن مردانه با پارچه پشمی ایران درون این مطلب بـه بررسی تام‌بوی (Tomboy) مـی‌پردازیم که استایلی الهام گرفته شده از پوشش مردان است. عکس پیراهن مردانه با پارچه پشمی ایران که تا شما بتوانید تعادل بین پوشیدن لباس‌های مردانـه طوری کـه زنانـه باشد را تشخیص دهید.

به گزارش مدوپیـا، امروزه این سبوع پوشش یکی از محبوب‌ترین استایل‌ها بـه حساب مـی‌آید و آیتم‌های آن بـه آسانی درون بیشتر برند‌ها و در قیمت‌ها و جنس‌های مختلف دیده مـی‌شود. نکته‌ی بسیـار مـهم این هست که این استایل درون ایران بـه نسبت استایل‌های دیگر بـه راحتی قابل پوشش است. نمونـه‌ی آیتم‌های آن درون برند‌هایی مانند برشکا،زارا،منگو، و حتی درون برند‌هایی مثل سلین و شنل و پرادا دیده مـی‌شود بنابراین حق انتخاب شما درون انتخاب برند و حدود قیمت آن بـه نسبت زیـاد است.

کت و شلوار:

یکی از آیتم‌های کاربردی و معروف این استایل کت و شلوار است. کت و شلوار هایی با دوخت و مدل‌هایی کـه مناسب شکل بدن خانم‌ها باشد. طرحدار یـا پترن‌دار و حتی ساده و تک رنگ، این کت و شلوار‌ها با جنس‌ها و پارچه‌های مختلف دیده مـی‌شوند، کـه البته انتخاب نوع پارچه‌ی آن با توجه بـه فصل‌ها مـی‌تواند تغییر کند. این کت شلوار‌ها اگر دیزاین و دوخت مناسبی داشته باشند مـی‌توانند درون حالی کـه هاله‌ای از پوشش مردانـه دارند، ظرافت‌های زنانـه را هم نشان دهند. اگر استایل تام‌بوی را به منظور خود انتخاب مـی‌کنید و همچنین درون ایران زندگی مـی‌کنید، از کت‌های زنانـه‌ با قد و اندازه‌ی متناسب حداقل که تا روی زانو استفاده کنید و آن را با شلواری با دمپای راسته ست کنید.

پیراهن‌‌هایی مانند پیراهن مردانـه:

یکی از آیتم‌هایی کـه پوشیدن آن درون استایل تام‌بوی بسیـار رایج است،پوشیدن پیراهن‌هایی شبیـه بـه پیراهن‌های مردانـه مـی‌باشد. این پیراهن‌ها با آستین بلند یـا کوتاه و با مدل‌های مختلفی از یقه دوخته مـی‌شوند و در واقع تعادلی درون استایل شما ایجاد مـی‌کند. این آیتم با تنوع زیـادی دیده مـی‌شود آن هم از نظر دوخت یقه،آستین و نوع پارچه‌هایی کـه مـی‌توان درون آن بـه کار برد. به منظور این پیراهن‌ها پارچه‌های راه‌راه یـا شطرنجی و در کل طرحدار هم پر کاربرد است. اتفاقا این آیتم زیر کت یـا مانتو درون کشور ما قابل پوشیدن هست و ظاهری تام‌یوی و در عین حال کلاسیک بـه استایل شما مـی‌دهد.

شلوار‌های فاق بلند تک رنگ یـا پترن‌دار:

شما بـه عنوانی کـه استایل تام‌بوی دارد نمـی‌توانید همـیشـه کت و شلوار بپوشید. به منظور این استایل بـه شلوار‌های تک رنگ یـا پترن‌دار احتیـاج دارید. بهتر هست این شلوار‌ها فاق بلندی داشته باشند که تا شما آن را بتوانید با تی‌شرت‌های اُور سایز یـا پیراهن‌های رسمـی ست کنید. درون ایران پوشیدن این نوع شلوار‌ها بسیـار رایج شده و یکی از آیتم‌های ضروری به منظور کمد ما مـی‌تواند باشد. لازم بـه ذکر هست که اگر استایل تام‌بوی را مد نظر دارید مـی‌توانید این شلوار‌ها را با کمر‌بند‌های چرمـی بسیـار شیک و کلاسیکی بپوشید.

تی‌شرت‌های اُور سایز:

این آیتم برای‌ خیلی از استایل‌ها مشترک‌ و کاربردی مـی‌باشد. تی‌شرت‌های اُور سایز همـیشـه به منظور عصر‌هایی کـه مـی‌خواهید با دوستان خود بگذرانید یـا بـه طور کل لباسی راحت و کژوال بپوشید، مناسب بودند. خوشبختانـه این آیتم درون کشور‌ ما هم قابل پوشیدن هست زیر مانتو و کت‌های خود بخصوص درون فصل تابستان بپوشید و انتخاب شما درون طرح و پرینت‌های تی‌شرت زیـاد است.

هودی‌های اُور سایز (Oversized hoodie):

در روز‌های سرد پاییزی یـا بهاری هودی‌های اُور سایز آن هم به منظور استایل تام‌بوی راحت و جذاب است. یکی از بهترین گزینـه‌ها هودی‌های اُرجینال برند‌هایی مثل آدیداس،پوما و در کل برند‌های لباس ورزشی مـی‌باشد. البته بهتر هست از رنگ‌های شاد استفاده کنید که تا کمـی بـه استایل شما رنگ بدهد.

کت‌های تک پاییزه-زمستانـه:

در فصل‌های سردی مثل پاییز و زمستان پوشیدن کت‌های تک پشمـی و گرم مـی‌تواند شما را یک تام‌بوی و صاحب سبک بسیـار جذاب نشان دهد. این کت‌ها که تا روی زانو یـا حتی بلندتر مـی‌توانند باشند. آن‌ها را با شلوار جین یـا پارچه‌ای مـی‌توانید ست کنید.

کتانی‌ها و کفش‌های کلاسیک:

قطعا شما به منظور استایل تام‌بوی خود بـه یک جفت کفش مناسب احتیـاج دارید. درون اینجا دو آیتم پرطرفدار درون این استایل را بـه شما معرفی مـی‌کنیم. کتانی‌های سفید ساده درون واقع از آیتم‌هایی هست کـه در استایل‌های مختلف قابل استفاده مـی‌باشد. از آنجایی کـه استایل تام‌بوی هاله‌ای از مردانگی درون خود نـهفته‌ است، قطعا پوشیدن کفش‌های کلاسیک آن هم با کت و شلوار مـی‌تواند بـه جذابیت این استایل بیـافزاید.

: عکس پیراهن مردانه با پارچه پشمی ایران




[ببینید: مدهای مردانـه‌ای کـه زنان مـی‌پوشند | ایران آرت عکس پیراهن مردانه با پارچه پشمی ایران]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Fri, 29 Jun 2018 00:27:00 +0000